Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

Obecné dotazy

Prezentujete se jako dentální marketplace. Co to znamená?

Jako marketplace či tržiště označujeme online portály, prostřednictvím kterých mohou různí prodejci nabízet své produkty. DentalMall je přesně takovou výkladní skříní, v rámci které si zubní ordinace, kliniky a laboratoře mohou snadno vybrat a nakoupit potřebný materiál a přístroje od desítek prodejců na jednom místě. DentalMall je tedy zprostředkovatelem mezi kupujícími a prodejci.

Kdo může na DentalMall.cz nakupovat?

Na DentalMall.cz mohou nakupovat všechny podnikatelské subjekty (právnické a fyzické osoby), které mají IČ a zaregistrují se.

Mohu objednat zboží prostřednictvím e-mailu nebo telefonu?

Nikoliv. Jsme marketplace a naším cílem je zákazníkům nákup potřebného zboží maximálně usnadnit a zautomatizovat. A toho v dnešní době dosáhneme nejlépe on-line. Nákupem na DentalMall ušetříte peníze i čas a jak praví pořekadlo: Čas jsou peníze. A jak říkáme my v DentalMall: Každá korunka se počítá! :)

Jsou recenze pravé? Můžu jim věřit?

Všechny recenze pocházejí pouze od registrovaných zákazníků. Zákazník může napsat hodnocení produktu až po jeho zakoupení. To stejné platí i pro prodejce. Hodnocení prodejci může zákazník udělit až poté, co od něj nakoupí zboží.

Nemám IČ, můžu přesto nakoupit?

Nikoliv. Na DentalMall.cz mohou nakupovat všechny podnikatelské subjekty (právnické a fyzické osoby), které mají IČ a zaregistrují se.

Chci zboží reklamovat na koho se můžu obrátit?

Kontaktujte prosím relevantního prodejce prostřednictvím kontaktního formuláře (tlačítko "Zaslat zprávu prodejci"), který najdete v profilu prodejce na DentalMall.cz nebo v detailu objednávky v sekci Můj účet/Objednávky.

Nákup na DentalMall

Mohu na DentalMall nakupovat bez registrace?

Nikoliv. Nabízený sortiment je vysoce specializovaný a určený primárně pro potřeby odborné dentální veřejnosti. Chceme chránit naše zákazníky, prodejce i sami sebe. Registrace je však u nás rychlá a jednoduchá.

Jaké jsou akceptované způsoby platby?

Základním způsobem platby je platba na fakturu se splatností 7–30 dní. Možné je rovněž platit kartou prostřednictvím platební brány na DentalMall.cz nebo kartou či v hotovosti při převzetí zásilky. V některých případech může být vyžadována platba předem. Děje se tak například v situacích, kdy prodejce nemá s vaší firmou žádnou předchozí zkušenost, nebo v případě velkých objednávek. Každý prodejce nastavuje možnosti platby dle vlastních preferencí.

Kdy bude doručena moje objednávka?

Každý prodejce má stanoveny vlastní lhůty pro doručení zboží. V detailu objednávky vidíte přehledně lhůty pro doručení u jednotlivých produktů a rovněž způsobu dopravy – Česká pošta, kurýrní společnost apod.

Co se stane, když prodejce odmítne platbu na fakturu?

Prodejce si vyhrazuje právo změnit platbu na fakturu na platbu dobírkou/bankovním převodem na základě vystavené zálohové faktury. O takovéto změně bude zákazník prodejcem neprodleně informován. Tato situace může nastat zejména v případě velké objednávky nebo první transakce.

Proč je u jednoho produktu zobrazeno více cen?

DentalMall je marketplace, online tržiště, který nabízí produkty od různých prodejců. Díky agregaci těchto produktů Vám můžeme nabídnout ten stejný produkt od různých prodejců, kteří jej prodávájí za rozdílné ceny. Vy si tak můžete na jednom místě vybrat aktuálně nejvýhodnější nabídku pro Vás.

Platím za dopravu u každého prodejce zvlášť?

Ano. Každý prodejce si volí preferované způsoby platby a doručení zboží. Stanovuje si ceny za dopravu a od jaké výše objednávky je doprava zdarma. Z těchto možností si jako kupující můžete vybírat. Nicméně u většiny prodejců máte při objednávce nad 1500 Kč dopravu zdarma.